Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Purchasing Patterns of Non-Alcoholic Beverages Among Young Adults in Taiwan
 
 
Titel: Purchasing Patterns of Non-Alcoholic Beverages Among Young Adults in Taiwan
Auteur: Hsu, Jane Lu
Hung, Wei-Ching
Chiang, Shin-Ying
Hung, Lih-June
Verschenen in: Journal of food products marketing
Paginering: Jaargang 10 (2004) nr. 2 pagina's 67-79
Jaar: 2004-09-14
Inhoud: This study utilized cross sectional survey data to evaluate the purchasing patterns of carbonated drinks, juice, and canned coffee among young adults in Taiwan. About three hundred students from five universities were interviewed. Results indicate that among carbonated drinks, Coca-Cola has the highest popularity. Daily C is the most favorable juice brand. In the market of canned coffee, Mr. Brown is preferred. Surveyed students spend an average of NT$476 per month in purchasing carbonated drinks, juice, and canned coffee. Convenient stores and the shops within universities are major places for students to purchase non-alcoholic beverages. Advertising and taste are believed to be the important factors for new products to succeed in the marketplace.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland