Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Marketing Improvement Under Socialist Economy
 
 
Titel: Marketing Improvement Under Socialist Economy
Auteur: Lee, Chong-Yeong
Verschenen in: Journal of international food & agribusiness marketing
Paginering: Jaargang 3 (1991) nr. 2 pagina's 47-67
Jaar: 1991-08-21
Inhoud: The fruit and vegetable marketing system in China has three different channels, with "operation-type" and "service-type." The markets are small in size but many in numbers, many of which are located improperly and many lack economics. The expected future trends are: less control, more professional traders, more service-oriented operations, more emphasis on economics, and larger markets. The challenges are: the problems in institutional coordination, adjustment of dual pricing policy, institutional rigidity and lack of accumulated private capital. The question is: Is marketing reform possible without economic reform? or Is economic reform possible without political reform?
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland