Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 15 gevonden artikelen
 
 
  Understanding Electronic Media Audiences: The Pioneering Research of Alan M. Rubin
 
 
Titel: Understanding Electronic Media Audiences: The Pioneering Research of Alan M. Rubin
Auteur: Haridakis, Paul M.
Whitmore, Evonne H.
Verschenen in: Journal of broadcasting & electronic media
Paginering: Jaargang 50 (2006) nr. 4 pagina's 766-774
Jaar: 2006-02-01
Inhoud: One can hardly be considered knowledgeable of uses and gratifications theory without being familiar with the work of Alan M. Rubin. His advancement of our knowledge about the centrality of the individual in the media uses and effects relationship has inspired numerous scholars to add to the body of knowledge guided by uses and gratifications research. The breadth of Rubin's work in this regard is extraordinary, but his devotion to clarifying central concepts of uses and gratifications in his audience-centered research should also be recognized. Rubin's pioneering studies in uses and gratifications remain as benchmarks for scholars seeking to understand electronic media and how engaged audiences relate to media content.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland