Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Maximizing Satisfaction and Managing Dissatisfaction in Mental Health and Human Services:
 
 
Titel: Maximizing Satisfaction and Managing Dissatisfaction in Mental Health and Human Services:
Auteur: Moore, Stephen T.
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 9 (1992) nr. 3-4 pagina's 29-36
Jaar: 1992-05-07
Inhoud: The production satisfaction is central to the delivery of mental health and human service. The most critical fator in service delivery is providing quality care. However, the ways in which services are delivered impacts the perception of quality. This paper provides a model for maximizing satisfaction among client and other importance publics of mental health and human service organizations.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland