Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Strategic Marketing for Charitable Organizations
 
 
Titel: Strategic Marketing for Charitable Organizations
Auteur: Barnes, Nora Ganim
Fitzgibbons, Debra A.
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 9 (1992) nr. 3-4 pagina's 103-114
Jaar: 1992-05-07
Inhoud: A new marketing strategy unites major for-profit corporations with charitable organizations in such a way that both benefit. Most major charitable organizations are finding cause related marketing a new strategy for fund raising. The largest charities in the country include the Red Cross, Special Olympics and the American Heart Association have all become involved with cause related marketing and have all realized its benefits. With these benefits come some risk. The decade of the 1990s should include increased awareness and participation among charitable organizations regarding cause related marketing.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland