Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Improving the Effectiveness of Condom Advertising:
 
 
Titel: Improving the Effectiveness of Condom Advertising:
Auteur: Alden, Dana L.
Crowley, Ayn E.
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 12 (1995) nr. 4 pagina's 25-38
Jaar: 1995-06-27
Inhoud: A limited number of studies have examined ways that health promotion messages about condoms can be improved, leading to increased purchase and use. This study tests alternative messages structures as a potential avenue to improving condom advertising. As hypothesized, two-sided messages (positive and negative information about the product category) result in more positive attitudes toward the advertisement and the brand than do one-sided messages (positive information only about the product category). The study's implications for health care marketers interested in developing more effective advertising for condoms and other health care products are discussed.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland