Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 26 gevonden artikelen
 
 
  Collaborating with Students to Develop an Advertising Campaign
 
 
Titel: Collaborating with Students to Develop an Advertising Campaign
Auteur: McGeachin, Robert B.
Ramirez, Diana
Verschenen in: College and undergraduate libraries
Paginering: Jaargang 12 (2006) nr. 1-2 pagina's 139-152
Jaar: 2006-01-04
Inhoud: The Texas A&M University Libraries undertook a collaborative project with the local American Advertising Federation (AAF) undergraduate student chapter to develop a marketing campaign to advertise the availability of 30,000 netLibrary electronic books. The promotional campaign resulted in the creation of approximately 200 new user accounts and 3,800 e-book circulations within the first two weeks. The campaign of screensaver ads and posters that were developed are still in use for ongoing promotion of the netLibrary e-books. The AAF students benefited from having an ad campaign to include in their personal portfolios and the Libraries gained a creative and undergraduate student-focused advertising campaign.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 26 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland