Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 51 van 170 gevonden artikelen
 
 
  Enhancing Library Research Skills of Graduate Students Through Guided Autobiographies
 
 
Titel: Enhancing Library Research Skills of Graduate Students Through Guided Autobiographies
Auteur: Lawler, Sally H.
Olson, Elizabeth A.
Chapleski, Elizabeth E.
Verschenen in: Behavioral & social sciences librarian
Paginering: Jaargang 18 (1999) nr. 1 pagina's 33-44
Jaar: 1999-09-01
Inhoud: As an interdisciplinary field, Gerontology shares with History, Literary Criticism, Psychology, Sociology, and Anthropology the use of autobiography as a primary research tool. In addition, Gerontology, like Counseling, Social Work and Psychoanalysis, uses autobiography as a counseling technique. We believe that autobiography also has merit in orienting older, non-traditional students, and students in social work related fields, to the library and its resources. In this paper we describe a pilot project based on this theory.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 51 van 170 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland