Digitale Bibliotheek |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Sluiten | Bladeren door artikelen uit een tijdschrift | ||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Tijdschrift beschrijving | |||||||||||||||||||||||||||||
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift | |||||||||||||||||||||||||||||
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang | |||||||||||||||||||||||||||||
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering | |||||||||||||||||||||||||||||
Details van artikel 17 van 18 gevonden artikelen
|
|||||||||||||||||||||||||||||
The Use and Perceived Utility of Peer Mediated Support Systems for School Psychologists: A Commentary on “Introduction to Developing Peer-Mediated Support Systems for Helping Professionals: Are We Ready to Practice What We Preach,” an article by Joseph E. Zins, and on “Consultation with Professional Peers: A National Survey of the Practices of School Psychologists,” an article by Joseph E. Zins and John J. Murphy |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Details van artikel 17 van 18 gevonden artikelen
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland |