Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 21 van 47 gevonden artikelen
 
 
  Engagement, Excitement, Anxiety, and Fear: Learners' Experiences of Starting an Online Course
 
 
Titel: Engagement, Excitement, Anxiety, and Fear: Learners' Experiences of Starting an Online Course
Auteur: Conrad, Dianne L.
Verschenen in: American journal of distance education
Paginering: Jaargang 16 (2002) nr. 4 pagina's 205-226
Jaar: 2002-12-01
Inhoud: This study was conducted to increase our understanding of learners' perceptions about how the first "class" in an online course should be and to further understand how learners' experiences in the first class contribute to their sense of well-being and engagement in online courses. The study revealed that learners' sense of engagement with courses is more dependent on their connection with the learning materials than with instructors or colleagues, that learners are most comfortable with a generous amount of time to prepare in advance for courses, and that the role of instructors at the beginning of courses is very much a functional one. Instructors are judged on the clarity and completeness with which their course details are presented.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 21 van 47 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland