Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 46 van 229 gevonden artikelen
 
 
  Concepts: Problems in defining the field of distance education
 
 
Titel: Concepts: Problems in defining the field of distance education
Auteur: Keegan, Desmond
Verschenen in: American journal of distance education
Paginering: Jaargang 2 (1988) nr. 2 pagina's 4-11
Jaar: 1988
Inhoud: In their article “Mapping the Boundaries of Distance Education: Problems in Defining the Field, ' ' in the first issue of The American Journal of Distance Education, Garrison and Shale criticized Desmond Keegan's The Foundations of Distance Education (1986) as “too narrow a view of distance education.” In the conclusion of their article, they wrote: “We have argued that Keegan's definition is too restrictive in its view that distance education is an industralised form of learning. Moreover, his definition leads to a characterisation of distance education that is unnecessarily bounded by past practice and results in a tautological descriptive definition.” Desmond Keegan was invited to respond to Garrison and Shale.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 46 van 229 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland