Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 160 van 229 gevonden artikelen
 
 
  Online Course Designs: Are Special Needs Being Met?
 
 
Titel: Online Course Designs: Are Special Needs Being Met?
Auteur: Keeler, Christy G.
Horney, Mark
Verschenen in: American journal of distance education
Paginering: Jaargang 21 (2007) nr. 2 pagina's 61-75
Jaar: 2007-06-15
Inhoud: This article addresses the intersections between online education and special education in terms of instructional design. The relevant elements of online instructional design, which require particular attention when teaching students with special needs, are examined. The overall finding is that contemporary courses generally include design elements necessary to meet the basic needs of students with disabilities. The authors recommend design methods focusing on either universal design principles or a specified target population.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 160 van 229 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland