Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 8 gevonden artikelen
 
 
  RESEARCH REPORT
 
 
Titel: RESEARCH REPORT
Auteur: Preece, Peter F. W.
Postlethwaite, Keith C.
Skinner, Nigel C.
Simpson, Keith A.
Verschenen in: International journal of science education
Paginering: Jaargang 26 (2004) nr. 7 pagina's 805-820
Jaar: 2004-06
Inhoud: In an investigation of the learning of science content knowledge in a postgraduate preservice education course, it was found that the 'failure of further learning' effect can be overcome, at least in part, in well-designed courses. Nevertheless the persistence of certain misconceptions among some students did indicate the partial salience of the effect in Postgraduate Certificate in Education science courses. Although the students' confidence in their knowledge of various topics, as indicated in self-audits, was positively related to their actual knowledge as displayed in their test answers, the relationship between confidence and knowledge was not strong, particularly for the biology topics.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland