Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 7 gevonden artikelen
 
 
  How can we identify replies that accurately reflect students' knowledge? A methodological proposal
 
 
Titel: How can we identify replies that accurately reflect students' knowledge? A methodological proposal
Auteur: Marin, N.
Gomez, E. Jimenez
Benarroch, A.
Verschenen in: International journal of science education
Paginering: Jaargang 26 (2004) nr. 4 pagina's 425-445
Jaar: 2004-03-19
Inhoud: The catalogue of conceptions that students are said to have concerning the different topics of the science curriculum is so great that some authors consider this line of research to be exhausted. However, others insist on the need to re-examine students' conceptions in order to better describe them using new theoretical, contexts and research methods. We present an integrated set of guidelines and methodological techniques for selecting those replies that best reflect students' knowledge.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 7 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland