Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Guided Fantasy: Unlocking the Academic Self-concept
 
 
Titel: Guided Fantasy: Unlocking the Academic Self-concept
Auteur: Chevreau, M.
Verschenen in: Educational psychology in practice
Paginering: Jaargang 8 (1993) nr. 4 pagina's 215-221
Jaar: 1993-01
Inhoud: This article outlines recent research exploring the role of guided fantasy as a tool in the assessment of academic self-concept. The results suggest that such an approach may indeed be a powerful device for illuminating not only the self-concept structure but also the major unfinished business associated with the child's social relationships, especially as they appear in school.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland