Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Measuring Value Added in Higher Education: A Proposal
 
 
Titel: Measuring Value Added in Higher Education: A Proposal
Auteur: Mallier, Tony
Rodgers, Timothy
Verschenen in: Education economics
Paginering: Jaargang 3 (1995) nr. 2 pagina's 119-132
Jaar: 1995-08
Inhoud: This paper proposes a measure of value added in higher education based on the earning differentials between graduates and non-graduates. A Monerary measurement of value added is calculated for each different class of degree. This enables us: firstly, to estimate the social rate of return for different degree classes, and, secondly, proposes a monetary-based performance indicator which could be used in the porcess of allocating resources in higher education.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland