Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 27 van 106 gevonden artikelen
 
 
  Computing Curricula 1991 and the Case for Object-Oriented Methodology
 
 
Titel: Computing Curricula 1991 and the Case for Object-Oriented Methodology
Auteur: Osborne, Martin
Verschenen in: Computer science education
Paginering: Jaargang 4 (1993) nr. 1 pagina's 25-33
Jaar: 1993
Inhoud: Because it is widely distributed and respected, Computing Curricula 1991 is an excellent point of reference for determining the importance of any topic in the undergraduate computer science curriculum. Therefore, in attempting to make a case for object-oriented methodology (OOM), it is worth considering the role assigned to OOM by Curricula 1991. Although Curricula 1991 makes few direct references to OOM, it does emphasize software development in general. By showing that OOM is important in software development, we make a case for devoting a substantial amount of time to OOM in the computer science curriculum.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 27 van 106 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland