Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 16 van 58 gevonden artikelen
 
 
  Does it Fit and Does it Make Any Difference? Integrating CALL into the Curriculum
 
 
Titel: Does it Fit and Does it Make Any Difference? Integrating CALL into the Curriculum
Auteur: Gillespie, John
McKee, Jane
Verschenen in: Computer assisted language learning
Paginering: Jaargang 12 (1999) nr. 5 pagina's 441-455
Jaar: 1999-12
Inhoud: The integration of CALL into the curriculum is investigated by considering CALL for occasional use, for independent study, for developing particular skills and as the focus of a course. While recognizing that CALL, though effective in developing language skills, is not as popular as e-mail or the Internet, we argue that, by using these tools to produce a computer-based learning environment, it can become effectively integrated into the learning process. Such an environment should be part of a general language teaching and learning strategy, including a CALL strategy and an analysis of and support for student needs.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 16 van 58 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland