Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Gleaning Meaning from Case Studies in International Comparison: teachers' experiences of reform in Russia and South Africa
 
 
Titel: Gleaning Meaning from Case Studies in International Comparison: teachers' experiences of reform in Russia and South Africa
Auteur: Schweisfurth, Michele
Verschenen in: Compare
Paginering: Jaargang 29 (1999) nr. 3 pagina's 331-340
Jaar: 1999-10
Inhoud: This paper considers how case study approaches may be used cross-nationally. It outlines five key stages in the process of conducting case study research and of learning from it: selection, verification, cumulation, generalisation, and application. The research used to illustrate these principles is a study of teachers' experiences of changes in education in post-communist Russia and post-apartheid South Africa.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland