Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 20 gevonden artikelen
 
 
  Identification of Product Measures by Random Choice of Marginals
 
 
Titel: Identification of Product Measures by Random Choice of Marginals
Auteur: Konwerska, Małgorzata
Lopez-Blazquez, Fernando
Wesołowski, Jacek
Verschenen in: Communications in statistics
Paginering: Jaargang 36 (2007) nr. 7 pagina's 1465-1478
Jaar: 2007-01
Inhoud: Three independent random variables are transformed into a bivariate vector by choosing at random one of the variables from two pairs. It appears that such a transformation preserves all information about the parent product measure and the random choice mechanism. Moreover, the original distribution can be explicitly identified. Also identifiability under combinations of random choice with convolution, minimum, and maximum is considered.
Uitgever: Taylor & Francis
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 20 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland