Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 9 gevonden artikelen
 
 
  The influence of differing administrative instructions on student ratings of instructors
 
 
Titel: The influence of differing administrative instructions on student ratings of instructors
Auteur: Friedrich, Gustav W.
Seiler, William J.
Verschenen in: Communication studies
Paginering: Jaargang 32 (1981) nr. 2 pagina's 111-117
Jaar: 1981
Inhoud: Sections taught by ten graduate teaching assistants were randomly assigned to one of three treatment conditions consisting of instructions about how student raitngs of their instructional effectiveness would be used: for administrative purposes, to fulfill a regulation (proforma), or for self-improvement. While students were more harsh in their assessment of their instructors' effectiveness when instructions suggested an administrative use of the ratings, these differences were not large—accounting for, at most, less than three percent of the variance.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland