Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Communicator style and teacher effectiveness: Adult learners versus traditional undergraduate students
 
 
Titel: Communicator style and teacher effectiveness: Adult learners versus traditional undergraduate students
Auteur: Comadena, Mark E.
Semlak, William D.
Escott, Marcia D.
Verschenen in: Communication research reports
Paginering: Jaargang 9 (1992) nr. 1 pagina's 55-63
Jaar: 1992-06
Inhoud: This study examined the relationship between teacher communicator style and teacher effectiveness in samples of traditional undergraduate students and non-traditional adult learners. Different communicator style variables predicted teacher effectiveness in the two groups. Teacher communicator style accounted for more variation in teacher effectiveness in the adult learners (64%) than in the traditional undergraduates (43%).
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland