Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 11 gevonden artikelen
 
 
  The battle of issues and images: Establishing interpretive dominance
 
 
Titel: The battle of issues and images: Establishing interpretive dominance
Auteur: Stuckey, Mary E.
Antczak, Frederick J.
Verschenen in: Communication quarterly
Paginering: Jaargang 42 (1994) nr. 2 pagina's 120-132
Jaar: 1994
Inhoud: Because all language is figurative, all campaign communication reveals something about how campaign issues and images gain their specific powers of identification. A Burkean approach focusing on identification arises out of his four master tropes, and provides an alternative to examining campaigns in terms of persuasion— specifically, an approach to the 1992 Presidential campaign that explicates how campaign communications (strategic or unintentional, from the campaigners themselves or from other sources) produce a development of meanings in which certain issues and images may establish interpretive dominance.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland