Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 101 van 134 gevonden artikelen
 
 
  Struggling Readers? Using Theory to Complicate Understandings of What It Means to Be Literate in School
 
 
Titel: Struggling Readers? Using Theory to Complicate Understandings of What It Means to Be Literate in School
Auteur: Frankel, Katherine K.
Jaeger, Elizabeth L.
Brooks, Maneka Deanna
Randel, Maryl A.
Verschenen in: Literacy research
Paginering: Jaargang 64 (2015) nr. 1 pagina's 307-322
Jaar: 2015-11
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage CA: Los Angeles, CA
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 101 van 134 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland