Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 41 van 46 gevonden artikelen
 
 
  Strengthening child inclusion in the classroom in rural schools of Pakistan and Afghanistan: What did we learn by testing the system dynamics protocol for community engagement?
 
 
Titel: Strengthening child inclusion in the classroom in rural schools of Pakistan and Afghanistan: What did we learn by testing the system dynamics protocol for community engagement?
Auteur: Magrath, Bronwen
Aslam, Monazza
Johnson, David
Trani, Jean-François
Bakhshi, Parul
Mozaffari, Alan
Sohail, Munib
Rawab, Hashim
Kaplan, Ian
Ballard, Ellis
Hovmand, Peter
Verschenen in: Research in comparative and international education
Paginering: Jaargang 14 (2019) nr. 1 pagina's 158-181
Jaar: 2019-03
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage UK: London, England
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 41 van 46 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland