Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 15 van 21 gevonden artikelen
 
 
  SOTL, She, and the Evidence of an Incomplete Paradigm Shift. A Response to “The Scholarship of Teaching and Learning—Done by Sociologists: Let's Make That the Sociology of Higher Education”
 
 
Titel: SOTL, She, and the Evidence of an Incomplete Paradigm Shift. A Response to “The Scholarship of Teaching and Learning—Done by Sociologists: Let's Make That the Sociology of Higher Education”
Auteur: Kain, Edward L.
Verschenen in: Teaching sociology
Paginering: Jaargang 33 (2005) nr. 4 pagina's 419-421
Jaar: 2005-10
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage CA: Los Angeles, CA
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 15 van 21 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring