Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
 
  When Do Media Matter Most? A Study on the Relationship between Negative Economic News and Consumer Confidence across the Twenty-Eight EU States
 
 
Titel: When Do Media Matter Most? A Study on the Relationship between Negative Economic News and Consumer Confidence across the Twenty-Eight EU States
Auteur: Jonkman, Jeroen
Boukes, Mark
Vliegenthart, Rens
Verschenen in: The international journal of press/politics
Paginering: Jaargang 25 () nr. 1 pagina's 76-95
Jaar: 2020-01
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage CA: Los Angeles, CA
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland