Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 180 van 219 gevonden artikelen
 
 
  Teachers’ Perceptions of a Response to Intervention (RTI) Reform Effort in an Urban Elementary School: A Consensual Qualitative Analysis
 
 
Titel: Teachers’ Perceptions of a Response to Intervention (RTI) Reform Effort in an Urban Elementary School: A Consensual Qualitative Analysis
Auteur: Greenfield, Renée
Rinaldi, Claudia
Proctor, C. Patrick
Cardarelli, Amanda
Verschenen in: Journal of disability policy studies
Paginering: Jaargang 21 (2010) nr. 1 pagina's 47-63
Jaar: 2010-06
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage CA: Los Angeles, CA
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 180 van 219 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland