Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Why Is Cognitive Instruction Effective? Underlying Learning Mechanisms
 
 
Titel: Why Is Cognitive Instruction Effective? Underlying Learning Mechanisms
Auteur: Reid, D. Kim
Stone, C. Addison
Verschenen in: Remedial & special education
Paginering: Jaargang 12 (1991) nr. 3 pagina's 8-19
Jaar: 1991-05-06
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage CA: Los Angeles, CA
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland