Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 18 gevonden artikelen
 
 
  How Standardized Is School Testing? An Exploratory Observational Study of Standardized Group Testing in Kindergarten
 
 
Titel: How Standardized Is School Testing? An Exploratory Observational Study of Standardized Group Testing in Kindergarten
Auteur: Wodtke, Kenneth H.
Harper, Fredrika
Schommer, Marlene
Brunelli, Perry
Verschenen in: Educational evaluation and policy analysis
Paginering: Jaargang 11 (1989) nr. 3 pagina's 223-235
Jaar: 1989
Inhoud:
Uitgever: Sage Publications, Sage CA: Thousand Oaks, CA
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 18 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland