Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 15 gevonden artikelen
 
 
  The Effect of Including Quantitative Information on Multiple Endpoints in Direct-to-Consumer Prescription Drug Television Advertisements
 
 
Titel: The Effect of Including Quantitative Information on Multiple Endpoints in Direct-to-Consumer Prescription Drug Television Advertisements
Auteur: Sullivan, Helen W.
O’Donoghue, Amie C.
Lynch, Molly
Johnson, Mihaela
Davis, Christine
Rupert, Douglas J.
Verschenen in: Medical decision making
Paginering: Jaargang 39 () nr. 8 pagina's 975-985
Jaar: 2019-11
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage CA: Los Angeles, CA
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland