Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 18 gevonden artikelen
 
 
  Do the Kinds of Achievement Errors Made by Students Diagnosed With ADHD Vary as a Function of Their Reading Ability?
 
 
Titel: Do the Kinds of Achievement Errors Made by Students Diagnosed With ADHD Vary as a Function of Their Reading Ability?
Auteur: Breaux, Kristina C.
Bray, Melissa A.
Root, Melissa M.
Kaufman, Alan S.
Pagirsky, Matthew S.
Koriakin, Taylor A.
Avitia, Maria
Costa, Michael
Marchis, Lavinia
Maykel, Cheryl
Sassu, Kari
Bray, Melissa A.
Pan, Xingyu
Verschenen in: Journal of psychoeducational assessment
Paginering: Jaargang 35 (2017) nr. 1-2 pagina's 124-137
Jaar: 2017-02
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage CA: Los Angeles, CA
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 18 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland