Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
 
  The Third-Person Effect and its Influence on Behavioral Outcomes in a Product Advertising Context:
 
 
Titel: The Third-Person Effect and its Influence on Behavioral Outcomes in a Product Advertising Context:
Auteur: Huh, Jisu
Delorme, Denise E.
Reid, Leonard N.
Verschenen in: Communication research
Paginering: Jaargang 31 (2004) nr. 5 pagina's 568-599
Jaar: 2004-10
Inhoud:
Uitgever: Sage Publications, Sage CA: Thousand Oaks, CA
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland