Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Different teacher-level effectiveness estimates, different results: inter-model concordance across six generalized value-added models (VAMs)
 
 
Titel: Different teacher-level effectiveness estimates, different results: inter-model concordance across six generalized value-added models (VAMs)
Auteur: Sloat, Edward
Amrein-Beardsley, Audrey
Holloway, Jessica
Verschenen in: Educational assessment, evaluation and accountability
Paginering: Jaargang 30 (2018) nr. 4 pagina's 367-397
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland