Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 84 van 84 gevonden artikelen
 
 
  Validating “value added” in the primary grades: one district’s attempts to increase fairness and inclusivity in its teacher evaluation system
 
 
Titel: Validating “value added” in the primary grades: one district’s attempts to increase fairness and inclusivity in its teacher evaluation system
Auteur: Amrein-Beardsley, Audrey
Polasky, Sarah
Holloway-Libell, Jessica
Verschenen in: Educational assessment, evaluation and accountability
Paginering: Jaargang 28 (2015) nr. 2 pagina's 139-159
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 84 van 84 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland