Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 78 van 84 gevonden artikelen
 
 
  Understanding classroom feedback practices: A study of New Zealand student experiences, perceptions, and emotional responses
 
 
Titel: Understanding classroom feedback practices: A study of New Zealand student experiences, perceptions, and emotional responses
Auteur: Harris, Lois R.
Brown, Gavin T. L.
Harnett, Jennifer A.
Verschenen in: Educational assessment, evaluation and accountability
Paginering: Jaargang 26 (2014) nr. 2 pagina's 107-133
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 78 van 84 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland