Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 40 van 84 gevonden artikelen
 
 
  Is more child-initiated always better? Exploring relations between child-initiated instruction and preschoolers’ school readiness
 
 
Titel: Is more child-initiated always better? Exploring relations between child-initiated instruction and preschoolers’ school readiness
Auteur: Vaisarova, Julie
Reynolds, Arthur J.
Verschenen in: Educational assessment, evaluation and accountability
Paginering: Jaargang 34 () nr. 2 pagina's 195-226
Jaar: 2022-01-17
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 40 van 84 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland