Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 62 van 174 gevonden artikelen
 
 
  Evaluating the Impact of Online Professional Development on Teachers’ Use of a Targeted Behavioral Classroom Intervention
 
 
Titel: Evaluating the Impact of Online Professional Development on Teachers’ Use of a Targeted Behavioral Classroom Intervention
Auteur: Mixon, Clifton S.
Owens, Julie Sarno
Hustus, Chelsea
Serrano, Verenea J.
Holdaway, Alex S.
Verschenen in: School mental health
Paginering: Jaargang 11 (2018) nr. 1 pagina's 115-128
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 62 van 174 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland