Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 162 van 174 gevonden artikelen
 
 
  Understanding Teachers’ Emotion Regulation Strategies and Related Teacher and Classroom Factors
 
 
Titel: Understanding Teachers’ Emotion Regulation Strategies and Related Teacher and Classroom Factors
Auteur: Doyle, Nicole B.
Downer, Jason T.
Rimm-Kaufman, Sara E.
Verschenen in: School mental health
Paginering: Jaargang 16 () nr. 1 pagina's 123-136
Jaar: 2024-01-02
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 162 van 174 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland