Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 136 van 174 gevonden artikelen
 
 
  Teacher Ratings of Acceptability of a Daily Report Card Intervention Prior to and During Implementation: Relations to Implementation Integrity and Student Outcomes
 
 
Titel: Teacher Ratings of Acceptability of a Daily Report Card Intervention Prior to and During Implementation: Relations to Implementation Integrity and Student Outcomes
Auteur: Girio-Herrera, Erin
Egan, Theresa E.
Owens, Julie Sarno
Evans, Steven W.
Coles, Erika K.
Holdaway, Alex S.
Mixon, Clifton S.
Kassab, Hannah D.
Verschenen in: School mental health
Paginering: Jaargang 13 () nr. 1 pagina's 69-83
Jaar: 2021-01-03
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 136 van 174 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland