Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 17 van 18 gevonden artikelen
 
 
  “Why bother so incredibly much?”: student perspectives on PISA science assignments
 
 
Titel: “Why bother so incredibly much?”: student perspectives on PISA science assignments
Auteur: Serder, Margareta
Jakobsson, Anders
Verschenen in: Cultural studies of science education
Paginering: Jaargang 10 (2014) nr. 3 pagina's 833-853
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 17 van 18 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland