Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Using school-level student achievement to engage in formative evaluation: comparative school-level rates of oral reading fluency growth conditioned by initial skill for second grade students
 
 
Titel: Using school-level student achievement to engage in formative evaluation: comparative school-level rates of oral reading fluency growth conditioned by initial skill for second grade students
Auteur: Cummings, Kelli D.
Stoolmiller, Michael L.
Baker, Scott K.
Fien, Hank
Kameā€™enui, Edward J.
Verschenen in: Reading & writing
Paginering: Jaargang 28 (2014) nr. 1 pagina's 105-130
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland