Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Two-year follow-up of a code-oriented intervention for lower-skilled first-graders: the influence of language status and word reading skills on third-grade literacy outcomes
 
 
Titel: Two-year follow-up of a code-oriented intervention for lower-skilled first-graders: the influence of language status and word reading skills on third-grade literacy outcomes
Auteur: Vadasy, Patricia F.
Sanders, Elizabeth A.
Verschenen in: Reading & writing
Paginering: Jaargang 26 (2012) nr. 6 pagina's 821-843
Jaar: 2012
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland