Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 8 gevonden artikelen
 
 
  The Effectiveness of Demographic and Psychographic Variables for Explaining Brand and Product Category Use
 
 
Titel: The Effectiveness of Demographic and Psychographic Variables for Explaining Brand and Product Category Use
Auteur: Fennell, Geraldine
Allenby, Greg M.
Yang, Sha
Edwards, Yancy
Verschenen in: Quantitative marketing and economics
Paginering: Jaargang 1 (2003) nr. 2 pagina's 223-244
Jaar: 2003
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland