Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 13 gevonden artikelen
 
 
  The Comparative Effects of Teacher Versus Peer-Scaffolding on EFL Learners’ Incidental Vocabulary Learning and Reading Comprehension: A Socio-Cultural Perspective
 
 
Titel: The Comparative Effects of Teacher Versus Peer-Scaffolding on EFL Learners’ Incidental Vocabulary Learning and Reading Comprehension: A Socio-Cultural Perspective
Auteur: Jamali Kivi, Parivash
Namaziandost, Ehsan
Fakhri Alamdari, Ebrahim
Ryafikovna Saenko, Natalya
Inga-Arias, Miguel
Fuster-Guillén, Doris
Sirisakpanich, Dusita
Nasirin, Chairun
Verschenen in: Journal of psycholinguistic research
Paginering: Jaargang 50 () nr. 5 pagina's 1031-1047
Jaar: 2021-07-27
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland