Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
 
  The Relationship of Persuasion Knowledge, Identification of Commercial Intent and Persuasion Outcomes in Advergames—the Role of Media Context and Presence
 
 
Titel: The Relationship of Persuasion Knowledge, Identification of Commercial Intent and Persuasion Outcomes in Advergames—the Role of Media Context and Presence
Auteur: Waiguny, Martin K. J.
Nelson, Michelle R.
Terlutter, Ralf
Verschenen in: Journal of consumer policy
Paginering: Jaargang 37 (2013) nr. 2 pagina's 257-277
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland