Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 6 gevonden artikelen
 
 
  A methodology for improving active learning engineering courses with a large number of students and teachers through feedback gathering and iterative refinement
 
 
Titel: A methodology for improving active learning engineering courses with a large number of students and teachers through feedback gathering and iterative refinement
Auteur: Estévez-Ayres, Iria
Alario-Hoyos, Carlos
Pérez-Sanagustín, Mar
Pardo, Abelardo
Crespo-García, Raquel M.
Leony, Derick
Parada G., Hugo A.
Delgado-Kloos, Carlos
Verschenen in: International journal of technology and design education
Paginering: Jaargang 25 (2014) nr. 3 pagina's 387-408
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 6 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland