Digitale Bibliotheek |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Sluiten | Bladeren door artikelen uit een tijdschrift | ||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Tijdschrift beschrijving | |||||||||||||||||||||||||||||
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift | |||||||||||||||||||||||||||||
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang | |||||||||||||||||||||||||||||
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering | |||||||||||||||||||||||||||||
Details van artikel 2 van 9 gevonden artikelen
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Book review: Understanding culture and social identity as the key to success in mathematics. Na’ilah Suad Nasir and Paul Cobb (Eds.) (2007) Improving access to mathematics: diversity and equity in the classroom |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Details van artikel 2 van 9 gevonden artikelen
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland |