Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 17 van 22 gevonden artikelen
 
 
  Re-envisioning paradigms of education: towards awareness, alignment, and pluralism
 
 
Titel: Re-envisioning paradigms of education: towards awareness, alignment, and pluralism
Auteur: Baker, Lindsay R.
Phelan, Shanon
Woods, Nicole N.
Boyd, Victoria A.
Rowland, Paula
Ng, Stella L.
Verschenen in: Advances in health sciences education
Paginering: Jaargang 26 () nr. 3 pagina's 1045-1058
Jaar: 2021-03-19
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 17 van 22 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland