Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 74 van 79 gevonden artikelen
 
 
  The Role of E-marketing Tools in Constructing the Image of a Higher Education Institution
 
 
Titel: The Role of E-marketing Tools in Constructing the Image of a Higher Education Institution
Auteur: Štefko, Róbert
Fedorko, Richard
Bačík, Radovan
Verschenen in: Procedia: social & behavioral sciences
Paginering: Jaargang 175 (2015) nr. C pagina's 8 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 74 van 79 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland